Vandaag geopend van 09:30 t/m 18:00

Klacht

Tuincentrum Osdorp hecht veel waarde aan een goede service en een tevreden klant. Bent u desondanks ergens ontevreden over en wilt u een klacht indienen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] (eventueel met foto's als bijlage om uw klacht te onderbouwen). Beschrijf uw klacht nauwkeurig en voeg zo veel mogelijk relevante informatie toe voor een voorspoedige afhandeling van uw klacht. Denk bij relevante informatie aan bijvoorbeeld:

  • Klantkaartnummer Deze vindt u op de achterzijde van de kaart of
    Relatienummer Deze vindt u op de kassabon rechts van uw naam of op uw order boven uw n.a.w. gegevens
  • Ordernummer Deze vindt u aan de linkerkant (vet gedrukt) van de order die u meegekregen heeft bij de informatiebalie
  • Kassabon-nummer Deze vindt u linksonder in de hoek van uw kassabon
  • Foto's
  • Artikelnummer of barcode

Kunt u het niet vinden? Bekijk dan hier de visuele toelichting

We streven er naar uw klacht binnen 5 (werk)dagen in behandeling te nemen.

Schrijf je in en win!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en maak iedere maand kans op een cadeaubon t.w.v. € 25,-

Inschrijven