Vandaag open van 09:30 - 18:00

9 & 10 maart Inspiratiedagen, jij komt toch ook? >

Kaart verloren of punten overschrijven?

We helpen je graag verder! 

Kaart verloren:
Blokkeer je kaart via onderstaande formulier zodat er geen punten meer mee kunnen worden opgenomen, je spaarsaldo gaat niet verloren! Wil je een nieuwe kaart? Kom dan langs bij onze servicebalie waar wij een nieuwe kaart aan jouw gegevens kunnen koppelen.

Punten overschrijven:
Laat je saldo overboeken of samenvoegen via onderstaande formulier. 

Om fraude te voorkomen worden alle aanvragen persoonlijk beoordeeld en zullen wij indien nodig contact met je opnemen. Het verwerken van een aanvraag kan tot vijf werkdagen in beslag nemen. 

Indien u geen nieuwe kaart meer wilt dan vervallen de gespaarde punten Zodra u een nieuwe kaart heeft, kunt u de gespaarde punten over laten schrijven.

Indien u geen nieuwe kaart meer wilt dan worden de punten, conform onze voorwaarden, verwijderd van de kaart. De punten worden niet omgezet in naar geld.

Persoonsgegevens

Tuincentrum Osdorp B.V. is verantwoordelijk voor het verwerken van uw persoonsgegevens. Uw e-mailadres wordt uitsluitend en eenmalig verwerkt met als doel het versturen van een ontvangstbevestiging en/of antwoord te geven op uw vraag/opmerking. Uw persoonsgegevens worden niet aan derden verstrekt. Door gebruik te maken van dit formulier geeft u hierbij toestemming voor het gebruik van uw persoonsgegevens voor het omschreven doel. 

Velden met * zijn verplicht.
Schrijf je in en win!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en maak iedere maand kans op een cadeaubon t.w.v. € 25,-

Inschrijven